marți, 7 aprilie 2009

Poate vă întrebaţi de ce am ales această campanie?

Răspunsul este unul foarte simplu: suntem două studente care am fost şi noi discriminate. Da acesta nu este un subiect tabu, ci un subiect care cred că nu mai surprinde pe nimeni.
Dacă ar trebui să definim discriminarea am putea spune că există atât discriminare directă, cât şi indirectă.
Discriminarea directă este atunci când o persoană este tratată mai puţin favorabil decât altă persoană datorită originii sale rasiale sau etnice, religiei sau convingerilor, handicapului, vârstei sau orientării sexuale.
Discriminarea indirectă se întâmplă atunci când o dispoziţie aparent neutră, un criteriu sau o practică ce ar putea dezavantaja indivizii pe baza originii lor rasiale sau etnice, religiei sau convingerilor, handicapului, vârstei sau orientării sexuale, doar dacă această practică nu este justificată obiectiv printr-un scop legitim.
Cred că sigur v-aţi regăsit într-una din situaţii. Nu este ceva normal, dar se pare că aceasta combate normalitatea.

3 comentarii:

  1. Cred ca fiecare dintre noi a fost cel putin odata discriminat pe strada, acasa, intr-un loc public, la serviciu, intre prieteni si in multe alte contexte. Ar trebui cu totii sa spunem NU discriminarii si sa ne privim cu aceeasi ochi.

    RăspundețiȘtergere
  2. In societatea de astazi totul este discriminare, daca as putea sa spun asa. Nu cred ca avem prea multe optiuni pentru a o combate. Cu totii cred ca am fost discriminati, dar in acelasi timp am fost si favorizati. De aceea cred ca ar trebui sa incercam sa ne pastram calmul atunci cand suntem discriminati, atunci cand ni se face o nedreaptate pentru ca nimeni nu a spus ca LUMEA E DREAPTA! Poate ca am fost discriminati, dar trebuie sa ne gandim ca probabil si noi am discriminat. Trebuie sa incepem cu noi insine...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt convinsa ca discriminarea e una dintre cele mai mari probleme a acestei societati dar consider ca in ciuda a ce e in jurul nostru ar trebui sa privim cu nepasare aceste rautati care ni se aduc...

    RăspundețiȘtergere